Ekonomi

Sevgililer Günü e-ticaret sektörünü de sevindirdi

Sevgililer Günü kapsamında sevdiklerini sevindirmek isteyen tüketiciler, e-ticaret sektörüne de hareket kazandırdı.

Hediyelik eşya olarak online siteleri tercih eden tüketiciler, yapacakları alışverişlerle departmanın yıllık büyümesine katkı sağlayacak, sadece sevdiklerini değil e-ticaret segmentini de mutlu edecek.

Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Çevikoğlu, bölümde 14 Şubat Sevgililer Günü etkinliğinin bir süredir devam ettiğini belirterek, şunları söyledi:

“Genel olarak baktığımızda e-ticaret alanında geçen yıla göre yüzde 100’ün üzerinde bir artış var. Ocak ayı karşılaştırması olarak baktığımızda ise çok ciddi bir büyüme görüyoruz. Sevgililer Günü özelinde konuşacak olursak ortalama alışveriş sepetinin 1000-2 bin lira arasında olduğunu söyleyebiliriz.Online “Yanda kargo süreci olduğu için online alışveriş süreci biraz daha erken başlıyor. Sevgililer Günü, klasik kozmetik, takı, aksesuar ve tekstil ürünlerinin yanı sıra çocuklara da ikramların sunulduğu bir dönem haline geldi.”

“En fazla online alışveriş İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Konya’da yapılıyor.”

Hakan Çevikoğlu, perakendeden ev dekorasyonuna, tüketici elektroniğinden giyime kadar geniş bir yelpazede tüketicilerin ikram refleksinin geliştiğini belirterek, uzun süredir aranan ürünlerin de bu dönemde fırsatlardan yararlanılarak satın alındığını söyledi. indirim kampanyaları.

Genel olarak internetten alışverişin en fazla olduğu illerin İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Konya olduğunu kaydeden Çevikoğlu, “E-ticaret sektörü olarak Sevgililer Günü’nde 10 milyar liraya yakın alışveriş yapılacağını öngörüyoruz” dedi. ” dedi.

“Kişiye özel ürünlere talep arttı”

Promosyon Ürünleri Sanayicileri ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yücetürk de Sevgililer Günü döneminde kalp yastığı satışlarında ciddi bir artış yaşandığını belirterek, çiftlerin yeni ikramlar arayışına rağmen klasiklerden vazgeçemediklerini söyledi.

Son yıllarda teknolojik ve kişiye özel çalışmalara ilginin arttığını belirten Yücetürk, “Son yıllarda tüketiciler ürün üzerine fotoğraf, isim ve soyad basılarak hediye vermeyi tercih etmeye başladı. Kupalardan seramiğe, özel ajandalardan seramiğe kadar. Çikolataya, taşınabilir güç kaynaklarından şarj edilebilir hoparlörlere kadar çok çeşitli kişiselleştirilmiş ürünlere talep var.” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Göktürk Escort
Pürtelaş Hasan Efendi Escort
Alemdağ Escort
Pirinççi Escort
Yalıköy Escort
Mustafa Kemalpaşa Escort
Cebeci Escort
Çengelköy Escort
Kervansaray Escort
Levazım Escort
Uğur Mumcu Escort
Kaptanpaşa Escort
Hacıahmet Escort
Şirintepe Escort
Bulgurlu Escort
Yeni Mahalle Escort
Yaylalı Escort
Hoca Gıyasettin Escort
Mustafa Kemal Paşa Escort
Siyavuşpaşa Escort
Petrol İş Escort
Balabanağa Escort
Yeni Çamlıca Escort
Süleymaniye Escort
Cevizli Escort
Tomtom Escort
Kazım Karabekir Paşa Escort
Koca Mustafapaşa Escort
Ortaköy Escort
Kurtdoğmuş Escort
Caferağa Escort
Gürpınar Escort
Dumlupınar Escort
Zeytinburnu Escort
Yolçatı Escort
Yakuplu Escort
Erenler Escort
Sümer Escort
Cihannüma Escort
Talatpaşa Escort
Silivri Escort
Kurna Escort
Öğümce Escort
Yavuz Selim Escort